:(

Vilken otroligt hemsk dag!
När jag skulle hem från skolan, glömde jag min väska på spårvagnen, och fick typ panik. När jag kom på att jag hade tappat väskan, sprang jag allt vad jag hade till nästa hållplats, men jag missade den precis... Så i panik sprang jag vidare till västtrafik, och flåsade fram att min väska va borta!!!!!
Västtrafiks tanten ringde spårvagnen, men väskan fanns inte kvar på vagnen.
Så jag åkte till jobbet utan massa viktiga grejer jag behövde ha, rip min Hello Kitty nyckel, som var så fin. (a)
Imorgon ska jag försöka hitta den, hade bland annat mobil laddare, headset, busskort, och en pizza i den. Och mer grejer då.
Men är väldigt glad att jag hann och spärra mitt kort!
Om jag ser tjuven så ska ja visa dom min arga sida!:@ mohahhahaha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0