Frustration

Vet inte vad som händer med mig ibland. Men när grejer inte går som det ska och när jag är super stressad. Då blir ja verkligen arg och de går knappt att kontrollera, haha!

Verkligen inte ofta de händer, men när de väl händer då finns de allt ett litet monster inom mig. Inte bra. Men blir så när jag är stressad och ja, det är ganska ofta iofs.

Brukar ju vanligtvis vara en ganska lugn person. Men ibland kommer alla känslorna på samma gång. Då kan jag reta upp mig på små saker.

Idag börja de hela med att pappa hade köpt pizza för att han inte orka laga mat, som vanligt. JAG TÄNKER INTE ÄTA PIZZA NÄR JAG INTE ÄR SUGEN PÅ DET.

Om jag tänker efter lite så var de ju egentligen inte pizzan ja var frustrerad över utan alla andra 7000 miljoner saker som måste vara perfekta hit och dit. Jag vill inte va med i leken mer. Eller kan vi kanske bara ta oss i mål med allting.

Sen som jag har sagt innan så har jag ekonomiska problem för tillfället. Om jag ska va ärlig så är de nog inte helt hundra på att jag kommer till USA detta år. Om jag ens vill till USA längre? Asså aaah, blir galen på allt. Verkligen allt.

Lixom vad ska man köpa för balklänning? Körkort skit saken? När ska du bli fit då? Om du nu har tänkt och bli miljonär.. Hur ska du bli de då Carro din tönt?!

För tillfället har jag tyvärr ingen plan.

Jag och pappa försökte klura ut en plan förut men vi kom inte fram till något mer än att jag skulle ta en sak i taget. Hur ska jag kunna ta en sak i taget när man har skola varje dag och jobb varje helg och där emellan allt körkort. Träning har jag ju nästan styrkt bort helt, och det känns inte bra.

Nu behöver jag verkligen köpa nya kläder med, för jag går seriöst i samma kläder varje dag.

Får ont i magen för detta. (Inte mensvärk)

Sen så vill jag skriva på bloggen bara för att de är skönt typ. Så vill jag inte att någon ska läsa heller. Så läs inte!!!!


Kommentarer
Postat av: Frugan

Carro du är duktig, ställ inte för höga krav på dig själv! Du kommer klara allt du vill, I belive in you <3

2013-02-20 @ 07:04:18
Postat av: charlotte

love u gumman!!

2013-02-20 @ 19:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0