Mållös

Asså jag är mållös! Vad ska ja säga?! Jo ja måste bli prinsessa, för balen va något av de roligaste jag någonsin har upplevt. Jag är så nöjd. De blev ju så perfekt. Allt va bäst!!! Jag vill inte ge tillbaka min hyrda klänning imon :(
Sen så vill jag jätte gärna gå på fler baler med. Hela dagen va ju sjuk! Som sagt jag är mållös.


Först var vi hos Josefin och drack lite sen kom limon och körde oss till Götaplatsen. Där blev vi välkomnade av massa fina personer. Sen åt vi middag på Valand, dansa lite vals och senare drog vi vidare till apartment och berså. Bäääääääääääääääästa kvällen!!!!



Absolut bästa Jennifer körde hem mig och Linda med<3<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0