Ullared lördag!

Var på ullared med min roliga farmor och mina kusiner, som oxå är roliga, haha.
Köpte massa roliga grejer som jag tänkte visa på bloggen, i veckan.


Påväg till Ullared stannade vi och släppte av farfar vid någon båt. Lite för tidigt för mig och va med på kort...




Här är en rolig film, på våran fika stund, farmor berättar något som kommer, ja har glömt va de va... Men ja vill bara att ni kommer säger hon i alla fall.
Snodde videon från Linda, hon som dricker skummet i kaffet;).


Svårt att fånga Julia på bild, men fick en bild.:)


KramKram!<3




Kommentarer
Postat av: Linda

Det var om brandmännen när det började brinna i bastun haha

Postat av: Julia

Du skulle köpa mysiga saker och inte roliga ju ;)

2010-10-11 @ 15:39:48
URL: http://juliahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0