Can we keep the perfection

Trots att jag har shoppat som en tok idag så har denna dagen varit rätt deppig. För att ja börja tänka på framtiden som ja vet kommer bli så bra och de är något ja längtar efter.

De är bara för att jag tycker allting är så perfekt som de är just nu. Äta bamba mat med mina bästa, shoppa efter skolan, skolka när man vill, ta bilen till gymmet, jobba på bk, träffa sköna vänner från alla olika håll, festa tills man stupar, vara bakis, mamma lagar mat, när Pontus är söt och jobbig.... Ja allt de där de är de bästa som finns. De är bara en del av vardagen.

Jag gillar alla och allt som finns i min vardag. Vill alltid ha de så, för alltid<3

Men då var de väl dax att lämna skolan. För imorgon är de sista dagen på Burgården typ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0