Medina på Trädgårn

Starta igång kvällen hos Amanda med Linda. Vi fick välja om vi ville åka Lamborghini eller gammal bil till Trädgårn. Så ni kan ju gissa vad vi valde...!!

(Miljoner pluspoäng till Fredrik)

På Trädgårn va de lång kö som vi bara kunde gå förbi eftersom Lindas kompis hade fixat in oss på vipen for free. Hur bra va inte de?!

Medina va jätte bra. Dom har ju sköna låtar, så lite variation och höra lite skön musik på krogen. Sommarkänsla typ.

Avsluta kvällen på Berså där Jennifer jobba, sen körde hon hem oss. Blev ett standard stopp på Donken också. Där va ja så glad över mitt bankkort så ville typ köpa hela stället. Men de tillät inte mina vänner.... Haha

Amanda fick äran att sova på mitt golv inatt med.

Och jag är inte helt hundra på ifall de va en Lamborghini vi åkte, men snygg va den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0