Taggad tjej

Asså jag blir galen när jag läser tillbaka i bloggen och ser massa stavfel. Jag kan skriva bara så ni vet. De är bara de att jag är trött på min iPhone så därför de blir fel inland!

Komiskt nog så blev de inland istället för IBLAND, haha rätt kul.

Ni som har träffat mig denna veckan vet att de enda som har snurrat i mitt huvud har varit ett par rosa skor som jag har blivit helt kär i. Idag blev dom äntligen mina! <3 <3

Älskar fredagar! Nu är jag peppad på denna helgen som jag ska försöka få så billig och lugn jag bara kan. Tror de kan gå bra. Har inte lovat någonting, men vet att de går om jag vill.

Nu ska jag till Kingriver!
Ni kan ju gissa vilken stad de är, tss! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0