Sammanfattning

Blev inget jobb på port du soleil som ja prata om i lördags. Hängde med min smittbärande kompis på stranden istället och de va ju ganska skönt.

På kvällen åkte jag och Amanda till Marstrand och hängde där. Hur mycket snygga killar som helst, så galet gött häng. Sen somna ja gott på Amandas soffa. Blev 740 kr rikare på den kvällen med!

Vet ni vilken dag de var sen? Söndag och Calvin harris!! Jag och Jennifer ladda upp med sol och shopping. Sen bah oj, förfest hos mig om en timme!!

Grilla och använde mina nya glas innan de va dags för Calvin, vädret va på vår
sida också.

Calvin va ju otroligt bra assåååååå!!!
Efter konserten efterfesta vi på Clarion post. Väääldigt fint hotell ja.

Efter att ha åkt runt lite hit och dit va vi på morgonbussen hem. La Jennifer i min säng och Amanda på golvet. Själv så sov jag i mammas säng, haha! De va ju typ hundra årsen ja sov där. Kändes som ja va 7!

Idag har ja jobbat :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0