Dålig dag

Sitter här och tycker synd om mig själv. Jag förstår inte varför jag är så sjukt klen. Asså nu har jag blivit sjuk igen. Ey ja är stammis hos herr doktorn.

När ja ringde så sa dom ojojoj du lät ju jätte förkyld. Men de va ju inte ens därför ja ringde. Utan för att jag har galet ont i örat. Hoppas ja får en riktig super medicin!

Planen var ju att va på mimer utspring nu... Student är en gång i livet och jag är inte där. Mission faild. Carro du suger.

Nu sitter jag här och räknar ut värdet på min garderob.

Fick bara en liten tanke. Nån gång i livet vill jag göra något bra för Afrikas barn. Typ göra världens största barnkalas, där barnen får äta hur mycket tårta dom vill och ha de helt underbart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0