KÖRKORT

Så många tidiga morgnar, så mycket slit, så mycket osäkerhet. Men idag gick de!!! Vill ni veta hur de gick till? För de är sjukt...

Körläraren kom och hämta mig vid 6. Vi körde och allt gick jätte bra.

När jag väl hade uppkörningen kändes allt jätte bra förutom att jag gjorde ett jätte stort fel...
Distraherades av en gångtrafikant samt en annan bil så herr inspektören sa nej.

Innan ja ens hade ringt till pappa ringde ja och boka en ny tid... Eftersom ja ville ha körkort IDAG.

Så ja va typ i chocktillstånd när jag boka en tid i Hisingen! Har aldrig kört där, ny bil okänt ställe.

Så de blev en raceing övningskörning in till stan. För att göra dagens andra uppkörning 1 timma efter dagens första uppkörning.

Två uppkörningar på en dag! Oh my...

Men inspektören va hur snäll som helst så hon sa du är GODKÄND!

Mitt svar va... Va?! Och där kom tårarna!

SÄGER BARA... DE KAN HÄNDA MYCKET PÅ EN DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0