Sammanfattning av allt

Här kommer en sammanfattning på förra veckan eftersom ja va så kass på att uppdatera...
Börja veckan med att få reda på att jag var antagen till au pair och de kändes ju underbart!

Sen hade vi personalfest på Hawaii någon kväll, de va kallt och kul!

Annars har de bara vart jobb som gällt.

Igår va vi på Liseberg och i lördag bio. Sov hos Jennifer nån natt med. Va hos tandläkarn med. Shoppa massa hände också. Har vart barnvakt massa gånger med. Så min plånbok sprängs snart av kontanter!!

Idag va jag och Michelle på Maggans café. Mysigt att äntligen få träffa dig! <3

Snart kommer Amanda och sover här. Råka säga att jag inte skulle upp tidigt imon, men ska ju typ de...hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0